زوکو
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید راستی به وب بزرگ دیگر ما نیز سر بزنیدavatarthelastairbender.loxblog.com matavatar.loxblog.com (و به دو وب اصلی ما ما 100% حتما سر بزنید ضرر نمی کنید که هیچ صودم میکنید!!!) (^_^) باتشکر(YS) دو وب amcartoom.loxblog.com....&....faraveb.loxblog.com
آرشيو وبلاگ



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 86
بازدید کل : 26756
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس

عکس از مجموعه کارتون اوتار
برچسب:, :: ::  نويسنده : ALEX-یونس

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت16:51---16 اسفند 1391
از زوکو خیلی خوشم می اد، اگه می شه باز هم بگذار دوست عزیز. ممنون.پاسخ:توادامه ی این وب یعنی amcartoon.loxblog.comو به وبلاگ من خوش آمدید راستی به وب بزرگ دیگر ما نیز سر بزنیدavatarthelastairbender.loxblog.com matavatar.loxblog.comبیشترعکس هست.

...
ساعت17:01---21 بهمن 1391
سلام اینو بخونید:





البته من ننوشتما یکی برام فرستاده





ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس





http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.
پاسخ:بازی های فرانسوی چرت وپرتن ملوم نبودچیه چهره هاش تکون می خورد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب